onsdag 10. september 2008

Planer, hva er vel det?



Ja, så var dagen nesten over, og jeg har ikke akkurat gjort så mye hagerelatert. Det har regna og blåst i hele dag, så jeg orka ikke å ut. I planterommet er det forsvunnet enda mere søppel og skrot, og bolter til flytting av plantelys er innkjøpt! Nå er det blitt mye bedre plass der nede, gleder meg til jeg er ferdig!har bar igjen å dille alle bord og hyller på plass, rydde ut søpla som er sortert ferdig, og vaske ca en million potter, hehe.




Når det blir vår gleder jeg meg over at alle pottene er vaska, så jeg slipper å vaske dem før jeg prikler, eller sår. Jeg irriterer meg alltid over det på våren. Priklinga tar så uendelig mye mere tid nå jeg ikke har gjort det året før! I år håper jeg bare jeg klarer å begrense meg når det gjelder såinga. Kan ikke så like mye hvert eneste år, lissom.




For å si det sånn, jeg har altså ikke klart å overholde planene mine i dag. Ble ikke forskrekka, for å si det sånn... Sukk, når skal jeg lære å ikke planegge dagene på morgenen, når skal jeg skjønne at hver dag har nok med seg selv, og at jeg likevel ikke gjør det jeg planla så flott på morgenkvisten? Kanskje aldri? For det er jo alltid lov å håpe, eller er det ikke det?


2 kommentarer:

  1. Pottevask er gull verdt når priklesesongen kjem !

    SvarSlett
  2. -Ja, hvis man bare får gjort den, hehe...

    SvarSlett