onsdag 10. september 2008

Regnværsdag


I dag regner det på Evje, som det har gjort mye i det siste. Jeg er så lei, føler jeg ikke får gjort noenting i hagen. Regnvær sliter på psyken min! Jeg får ikke lada opp til vinteren! Hva er det som skjer? Har overgartner'n lagt meg for hat? Vil han at alle de flotte plantene mine skal gå dukken?

Jeg trøster meg med at jeg har en plan.. I dag skal jeg få pakka endel plantebyttepakker, mellom regnbygene, og kanskje jeg får rydda litt mer i planterommet? Vaske klær kan jeg jo ikke, for de blir bare våtere når jeg henger dem opp, hehe.Planene mine er litt rare. Det ofte jeg legger dem klare på morgenen, men når kvelden kommer ligger de fortsatt der. Merkelig... Derfor håper jeg i dag på en ny dag, med masse energi og overskudd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar